2011. április 18., hétfő

Vivien mintája hamarosan a Centperlesen....

18 megjegyzés:

Ági írta...

nagyon tetszik! :)

Blacklady írta...

HI,
wow, very nice colors , a great work.
BEAUTIFUL
greetings
Karin

gabi írta...

Nagyon szép lett!

MickTaylor írta...

Érdekes színvilága van,talán még nem is láttam ilyet,de tetszetős nagyon!
Gratula!

Schnappy írta...

Nagyon cuki fánkocska! :)

Rónai Beatrix írta...

Aaahhhh! A kedvenc színeim!!!! Nagyon szép!

Kritti írta...

De szépséges! Gyönyörűek a színei is!

Juccantó írta...

Igazi művészi munka!!!Gyönyörű!!!

Mar írta...

Precioso y delicado.
Szép és finom.

Timike írta...

Nagyon szép, igazán tetszik.

Évi írta...

Nagyon szép,de nekem a lilával jobban tetszik!

Oribori írta...

Kedves Panka! Köszönöm a dícséretet! Szerintem megér egy próbát:)-aztán nem tudsz majd leállni:):):) Annyira jó dolog a készítésük, dehát ezt nem kell mondanom, te is tudod milyen jó valami szépet megalkotni. Ismerve a munkáidat, biztos vagyok benne, hogy sikerülni fog! Ötleteket pedig nyugodtan meríts akár rólam, vagy más alkotótól. A képeslapoknál is segít a mások munkáinak nézegetése! Én is másnál láttam a mintákat is, esetleg színösszeállítást.. stb-t. Sok dolog sem kell: papírok, szalag esetleg egy kis rajztudás nyomda hiányában, esetleg csillámpor, lyukasztó és már dolgozhatsz is!

Remélem inspiráltalak kicsit!:)

Lakota mágia írta...

Nagyon szép (ez is) !!!
:-)

Las Creaciones de Boricua írta...

Great set!!!!!!!!!!!!

Piky73 írta...

Hogy milyen jól mutat ez a két szín összekombinálva!!! S olyan egyszerűen tökéletes lett!!!

Panka gyöngye írta...

Köszi mindenkinek:)Orsi,mindenképp kipróbálom,és köszi az inspirációt és lehet merítek az ötleteidből,mert nagyon tetszettek:)

Tündigyöngy írta...

Hát, igen babakékben is nagyon szép lett!!:)

Zsófi írta...

Ha egy kicsit megkésve is - de annál nagyobb csodálattal érkezik a dicséret - Gyönyörű!