2011. április 14., csütörtök

Holnap lezárul a játékom...

..és picit könnyíteni akartam azzal magamon,hogy a már jelentkező személyeket "sorba szedem":)
Először is köszönöm mindenkinek,hogy jelentkezett:)
94 megjegyzés92ember:))(Ildi és Marilla 2megjegyzést hagyott,ezért 92)Nagyon köszönöm mindenkinek a kedves sorokat:)
Voltak akiket nem találtam a rendszeres olvasóim között,őket felsorolnám,mert nem szeretném,hogy az én figyelmetlenségemből valakit kihagyjak a sorsolásból...
Kérem azokat,akiket felsorolok,hagyjon már nekem itt egy kommentet,mert lehet ott van az olvasóim között,csak nem találtam,mert lehet más néven szerepel....
A számok a nevek mellett,hogy hanyadikként jelentkezett:
Alma 7.
Gyöngyvirág Marcsi8.
Tünde 31.
memo 59.
Manoka gyöngyei 63.
edit 73.
mtorok 79.
Ágnes 81.
Dzsu 82.
erzsibözsi 83.
horimarika 84.
barta tünde 91.
Elnézést,ha mégis az olvasóim között szerepeltetek,nem találtalak titeket:((
Lehet 1-2 szám elcsúszás van,mert a két kommentelő miatt lehet eltolódtak a számok:)
Köszi mindenkinek,hogy jöttök:))Holnap lezárul a játék,szombaton sorsolok:)Lara lesz a kis segédem:))

2 megjegyzés:

GyöngyvirágMK írta...

Azt hiszem, én valamit elértettem,mert azt gondoltam, ha én naponta megnézem a blogodat akkor már "rendszeres" olvasódnak számítok, most nézegetem, és látom, hogy talán valami regisztráció is szükséges ehhez ?!
Bocsi,nem vagyok járatos ebben !!
Gyöngyvirág Marcsi

Panka gyöngye írta...

Örülök Marcsi,hogy jössz rendszeresen:)Annyi regisztráció szükséges,hogy ahol fel vannak sorolva a rendszeres olvasók,ott bejelentkezel és akkor te is láthatóvá válsz...de nem kötelező,örülök,hogy jössz,ha láthatóan,ha anélkül :)annak meg,hogy rendszeresen,annak még jobban:)