2011. október 3., hétfő


31 megjegyzés:

FDEkszer / Viki írta...

Jajj de csuda szép az a medál!!! Oké a füli is szuper, de a medál az nagyon nagyon tetszik!

Muttery írta...

Nem szeretem a türkizt,de ez most annyira szép!!!! GYönyörűű!!A füli színe,formája is fantasztikus!!!Imádom!

Méri írta...

Nagyon klasszak, főleg a medál tetszik a színe miatt!

RaMary írta...

Imádom a medált, mert fantasztikusan szép! A füliklrt pedig a színei miatt vagyok odáig! Csodásak!

Angyal Erika írta...

Gyönyörűek, a füli színe nagyon ütős!:)

Timike írta...

Nagyon tetszik mind a kettő, de a türkizes medál viszi a pálmát.

barbara írta...

Nagyon szép mindkettő, nálam is a türkiz medál a nyerő!

Lakota mágia írta...

Gyönyörű mindegyik, nálam a füli a nyerő, a csodaszép színeivel!!!
:-)))

Marilla írta...

Na már megint nagyon szépeket fűztél ! Nekem a füli szine tetszik a medálnak meg a formája.

The Magic's World írta...

Impresionante! es precioso!!!
Besos!

Alma írta...

Hú, nagyon ütős mindkettő, szépek!

Beatrix/Gyöngymanó írta...

Mindkettőért oda vagyok, annyira szépek!!!

Mar Bisutería írta...

Ohhhhh maravillosos!!!!!!!!!

Paola írta...

Very nice!!!

deakjudit írta...

Nagyon szépeket alkottál!

Lyra írta...

They are wonderful!!!

Névtelen írta...

Mind a kettő csodaszép, mint az összes munkád!

Las Creaciones de Boricua írta...

Very pretty beadwork!!!!!!!!!!!! pretty colours!!!!!!!!

zooja írta...

Nagyon jók lettek!!A fülibe szerelmes vagyok teljesen, nekem nagyon tetszik!Imádom a színeit, meg az egészet úgy, ahogy van!A medál is csodaszép lett!Nagyon jó a türkiz-ezüst színével meg a gyönyörű formájával!!

Schnappy írta...

Hú ezek ismét nagyon gyönyörűek lettek! A fülinek annyira tetszik a színvilága!!:)

jucee írta...

Nem szeretem a türkiz színt, de ez a medál valami csoda!

Mézesmama írta...

Húúúú ez a medál csodás lett...én szeretem a türkizt!!!!!!!

Ajne írta...

Aztaaaa először azt akartam írni, hogy a medál kicsit jobban tetszik, de megnéztem a fülit éééés nem igaz mindkettő csodás, a füli megoldásért nagggggyon oda vagyok!!!!
Nagy-nagy gratula!!!

LUCY írta...

Maravillosos....preciosos....

Ami írta...

Nagyon jó ez a füli-forma! A medál is, de a fülbevaló különösen tetszik!

Marcsi írta...

Húúú... ! Szuperszép a fülbevaló és a medál is!

Vervian írta...

Nagyon helyesek! :-)

Csillus írta...

Nagyon szépek mint mindig!!!!

Lívia írta...

Nagyon szééép a medál és a füli is!!! A füli nagyon inspirál!!!

Piky73 írta...

Mindkettő nagyon egyedi, s olyan élénk és vidám!!! Olyan Pankás :) Gratula!

Panka gyöngye írta...

Köszönöm.