2010. november 22., hétfő




18 megjegyzés:

Ababeads írta...

Amazing...pretty design and colors!

miscositas-ixabelc3 írta...

que bonito el conjunto!!!!!!!!!!!

Cimbilimbi írta...

Nagyon csinos szett! De jó nagy a gyűrű, pont ahogy szeretem :D

Évi írta...

Nagyon édes, cuki szines!!!Tök jóóóókkk!

Csirli írta...

Ismet egy tuti szett! :)

LUJZA Gyöngyei írta...

Nagyon jó ez a színösszeállítás! A gyűrű kifejezetten tetszik! :) Alíz

Ágota írta...

Nagyon kis helyes! Egyet árulj el! Mi a csudát foglaltál bele a gyűrűbe? Ónix? Rá nem jövök! Visszatérek a válaszért!!! :) Meg másért is!

Panka gyöngye írta...

Köszi,Thank you:)Ágo ez egy sima(szerintem cseh)üvegkaboson,a szélein megcsiszolva,amit ugye eltakar a befoglalás,már régóta hever a fiókomban:)Sógornőmtől kaptam:)

Enma írta...

Un conjunto precioso!!!!!!.

Tündigyöngy írta...

Mivel tegnapi kommentem eltűnt az éterben. Újra ismétlem magam, szuper lett a szetted! A színválasztás is telitalálat!

Zsófi írta...

Nagyon szép!

Edit írta...

Nagyon tuti ez a szett!!! A gyűrű különösen! :-)

Lakota mágia írta...

Nagyon szép ez a szett, a gyűrű szuper jól néz ki!!!
:-)

Csapó Krisztina írta...

Hú, Panka ez nagyon "ott van"!!!!!!!!!! :-)

Piky73 írta...

Szuperjóóóóóók!!! A gyűrű, az egyenesen brutális!!! A füli is nagyon vagány!!!
Puszka, N.

Panka gyöngye írta...

Köszönöm:)

Liza írta...

Sosem gondoltam volna, hogy ezek a színek ilyen szuperül mutatnak együtt, ismét szépséges szettet alkottál!

Monessa írta...

Nagyon szép ez a szett!Grat!:)